Strona Główna Ogar 200
Dane techniczne
Silnik | Jawa 50, dwusuwowy, chłodzony powietrzem, (typ 223) |
Typ | 200 |
Pojemność skokowa | 49,9 cm3 |
Średnica cylindra | 38 mm |
Skok tłoka | 44 mm |
Stopień sprężania | 1:9,5 |
Moc | 2KM przy 4500 obr/min - wersja zdławiona, 3,5KM przy 6500 obr/min - oryginał |
Gaźnik | JIKOV 2917 PSb |
Sprzęgło | 2 - tarczowe, mokre |
Skrzynia biegów | 3 biegowa, nożna zmiana biegów |
Instalacja elektryczna |
prądnica - iskrownik 6V / 20 W, cewka zapłonowa 8V, kondensator 0,27 uF |
Świeca zapłonowa | PAL 14-8 lub Iskra F-75 (odległość między elektrodami 0,4 – 0,5 mm) |
Masa silnika (bez oleju) |
12,0 kg |
Zawieszenie kół - przednie - tylnie |
widelec teleskopowy, skok 65 mm wahacz z amortyzatorami, skok 50 mm |
Ogumienie | 17x21/4" |
Przeniesienie napędu |
pierwotne łańcuchem 3/8” x 3/8” – 44 ogniwa, wtórne łańcuchem 12,7 x 7,75 x 4,88 mm - 118 ogniw |
Hamulce | szczękowe, bębnowe o średnicy bębna 97,5 mm |
Oświetlenie - przód - tył |
żarówka dwuwłókowa 15/15W, 6V (BA-15d1) żarówka rurkowa 5W, 6V (S 8,5/9,5) |
Długość całkowita | 1850 mm |
Rozstaw osi | 1200 mm |
Szerokość kierownicy | 650 mm |
Wysokość kierownicy | 1025 mm |
Masa w stanie suchym | +/-60 kg |
Dopuszczalne obciążenie | 150 kg (dwie osoby) |
Prędkość maksymalna | zależnie od stanu silnika - 55-60 km/h |
Zużycie paliwa | 3-4l/100 km (zależnie od stylu jazdy) |
Zbiornik paliwa | 9l (w tym 2l rezerwy) |